اخبار رستلینگ به تاریخ 8 اردیبهشت 94
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار رستلینگ به تاریخ 8 اردیبهشت 94
نوشته شده در دو شنبه 7 ارديبهشت 1394
بازدید : 970
نویسنده : صادق

.:: جان سینا مدیر جدید پی پر ویو من ::.

در شوء راء این هفته با تعجب همگان ، استون کلد اعلام کرد که بدلیل مصدومیت در مسابقه با لزنر به مدت 4 ماه مدیریت کمپانی را به جان سینا می سپارد. بنابراین جان سینا تا 4 ماه ریاست سرور 1 را بر عهده دارد. در این 4 ماه ، سینا مجبور است به تنهایی مقاومت کند و استون کلد نیز هفته آینده بر روی کمرش عمل جراحی دارد.

.:: تشکیل دوباره نکسز توسط سی ام پانک ::.

گروه نکسز که سال پیش با ریاست سی ام پانک با 8 عضو تاسیس شد ، امسال هم با ریاست سی ام پانک ولی با 2 عضو تشکیل شد. شیمس و دین امبروز کسانی هستند که عضویت در نکسز را پذیرفتند. در شوء راء سی ام پانک از جان سینا دعوت به عضویت در نکسز را کرد اما سینا نپذیرفت و در نهایت پانک سینا را تهدید به عضویت اجباری کرد. در حال حاضر با تشکیل شدن گروه نکسز وضعیت مدیریت جان سینا به خطر می افتد چرا که در مین اونت راء سینا توسط اعضای نکسز روی میز گزارشگرها خورد شد و از شیمس بروگ کیک دریافت کرد.

.:: درگیری جدید اورتون و کین با ادج و کریشن ::.

با بحث هایی که ادج و کریشن با اورتون و کین در بک استیج داشتند می توان نتیجه گرفت که درگیری جدیدی در راه است. اما اینکه آیا اورتون و کین با یکدیگر کنار می آیند و مقابل ادج و کریشن برای کمربندهای تگ تیم می جنگند هنوز مبهم است. اورتون در راء به کین Rko زد اما چندی بعد کین با اورتون همکاری کرد و خواهان صلح با او شد اما اورتون هنوز جوابی به کین نداده است. بنابراین اگر اورتون صلح با کین را بپذیرد به این معنی است که در اکستریم رولز یک مسابقه بر سر کمربندهای تگ تیم بین ادج و کریشن مقابل کین و اورتون به ثبت خواهد رسید.

.:: برگزاری تورنمنت ::.

اون بورن که در رسلمنیا از سد 5 کشتی گیر دیگر در یک مسابقه بتل رویال گذاشت و اولین کشتی گیری شد که کمربندهای درجه 2 را کرد ، در راء مقابل زک رایدر قرار گرفت و از کمربندش مقابل او دفاع کرد. حالا قرار است که برای کمربند ایالات متحده یک تورنمنت 8 نفره برگزار شود و برنده این تورنمنت حریف اون بورن در اکستریم رولز بر سر کمربند ایالات متحده خواهد شد.

.:: مسابقات احتمالی برای اکستریم رولز ::.

با توجه به اتفاقات راء میتوان گفت که مسابقه جان سینا و سی ام پانک ، راب ون دم و بیگ شو ، ادج و کریشن در مقابل اورتون و کین از مسابقات احتمالی اکستریم رولز است. احتمال دارد که مسابقه تریپل ترد بین اعضای شیلد نیز مجدد در اکستریم رولز برگزار شود.

.:: ادامه درگیری رومن رینز و دین امبروز ::.

بعد از پیروزی رومن رینز از دین امبروز و سث رولینز در رسلمنیا به نظر میرسید که این استوری به پایان رسیده اما درگیری اعضای شیلد همچنان ادامه دارد و دین امبروز خواهان ادامه این استوری است. بنابراین به احتمال زیاد اعضای شیلد برای بار دوم مقابل هم در اکستریم رولز قرار می گیرند.

.:: مسابقه قهرمانی در اسمکدان ::.

در شوء اسمکدان یک مسابقه بر سر کمربند بین قاره ای بین جک سواگر و بد نیوز برت برگزار خواهد شد و احتمال دارد که جک سواگر در این مسابقه قهرمان شود. این مسابقه جز یکی از مسابقات مهم و حساس شوء اسمکدان است و جک سواگر با پیروزی مقابل بیگ شو در راء به این مسابقه رسید.

 





مطالب مرتبط با این پست
.